Н. Мартинець
В. Григорук
ГІМН КОСМАЦЬКОЇ ШКОЛИ
Не забути нам днів тих ніколи,
Як до тебе уперше прийшли,
Наша рідна Космацька ти школо,
Тут ми скарб із знаннями знайшли.
Тут навчились читати й писати,
Батьківщину любити свою,
Героїчний свій край шанувати,
Й тих, що впали за нього в бою.
Приспів :
Школа рідна й село – то держави частина,
Що до щастя свій шлях прокладає.
Вірим: буде міцна наша ненька-Вкраїна.
Цього щиро сьогодні бажаєм.
Пройдуть роки, як нинішня днина,
Та не стерти із пам»яті днів
Як чекала нас, доньку і сина,
Школа в Космачі, ріднім селі.
Пройдуть роки. Хтось доньку, хтось сина
Відряджатиме в дальні краї
Та залишиться в серці Вкраїна,
Школа рідна, батьки, вчителі .
Приспів .
Школа рідна й село – то держави частина,
Що до щастя свій шлях прокладає.
Вірим: буде міцна наша ненька-Вкраїна.
Цього щиро сьогодні бажаєм.
Наші координати
Космацька гімназія
Вул. Молодіжна, 2
с. Космач
Богородчанський район
Івано-Франківська область
77731
Робочий телефон –
(03471) 33-2-44
kosmach.shkola@ukr.net
Список вчителів
КОСМАЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
на 1 ЖОВТНЯ 2018 року
Назва школи і її тип Космацька гімназія
Дзвиняцької сільської ради об’єднаної територіальної громади
Адреса: область Івано-Франківська район Богородчанський село Космач
У школі на 05.09 : класів 9 учнів 136
№
з/п
|
Прізвище, ім."я
та по батькові
|
Дата нар.
|
Кате-горія
|
Поса-да
|
Назва навч. закладу, який закінчив
|
Спеціаль ність за
одержа-ною осві тою
|
Осн. чи суміс ник
|
Заг. стаж пед. ро-боти
|
З яко го ча су пра цює
|
Який пред-мет викла-дає
|
Наванта-ження в годинах
на тиж-день
|
Назва нав чального
закладу, де набува кваліфік. заочно, на якому курсі
|
Примітка
|
||||
1-4
|
5-9
|
||||||||||||||||
1
|
Костишин Галина
Мирославівна
|
13.07
1972
|
Вища
Вч.-метод
|
Директор
|
Дрогобиць-кий універ.,
2003
|
Математ осн.екон
|
Осн.
|
24
|
1994
|
Математика
|
9
|
||||||
2
|
Герин Ганна Матвіївна
|
17.08
1964
|
Вища
ст. вч
|
Заст. дирек
|
Івано-Фран кінський
педінститут 1990р.
|
Вихователь. Методист
|
Осн.
|
35
|
1985
|
Вч.4 кл.
|
18
|
||||||
3
|
Карабанович Тамара
Ярославівна
|
17.04
1975
|
І
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
1997р.
|
Укр.мо-ва і літ.
|
Осн.
|
17
|
2006
|
Укр.мова і література
|
14,5
|
||||||
Яцків Марія Василівна
|
11.011993
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
|
Укр.мо-ва і літ.
|
Осн.
|
4
|
2014
|
Укр.мова і література
|
5,5
|
відп. по догляду 14.10.2019
|
|||||||
4
|
Лазарук Ганна
Миколаївна
|
06.04 1986
|
І
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
2008р.
|
Укр..мо-ва і літ.
|
Осн.
|
10
|
2008
|
Укр..мова і література
|
10
|
||||||
5
|
Климбус Звенислава
Іванівна
|
29.04 1968
|
Вища
|
Учит.
|
Івано-Фран кінський
педінститут 1993р.
|
Укр.
мова і літерат.
|
Осн.
|
26
|
1990
|
Заруб.літ.
|
10
|
||||||
6
|
Бриндальська Ганна
Іванівна
|
30.11
1957
|
Вища ст.уч
|
Учит.
|
Івано-Фран ківський
педінст. 1980р.
|
Англ., німецька мова
|
Осн.
|
38
|
1986
|
Англ.мова
|
16
|
Грамота МО від
27.12.93р
|
|||||
7
|
Гуменяк Галина
Йосипівна
|
13.12 1972
|
Вища
Ст.вч.
|
Учит.
|
Вінницький
педінстит. 1996 р.
|
Історія, правозн.
|
Осн.
|
23
|
1996
|
Історія, правозн.
|
13,5
|
||||||
8
|
Дзюбінська Ольга
Василівна
|
01.05 1967
|
Вищаст..вч.
|
Учит.
|
Івано-Фран кінський
педінститут 1990р.
|
Виховат. методист
|
Осн.
|
34
|
1984
|
Геогр..,природознавст.
|
13.5
|
||||||
9
|
Дмитришин Галина
Ярославівна
|
30.05 1976
|
Вища
Ст.вч
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
1998 р.
|
Математ
|
Осн.
|
21
|
1997
|
Математика
інформатика
|
28,5
|
||||||
10
|
Лемчак Віра
Василівна
|
09.12 1978
|
Вища
Вища
|
Учит.
Вихо-ватель
|
Прикарпат.університ.
1999
|
Поч.навч
біологія
|
Осн.
|
19
|
1998
|
Біологія
,хі-мія,виховат ГПД
|
13,5
|
||||||
11
|
Максимів Леся
Володимирівна
|
24.07.1991
|
Спец
|
Учит.
Кер.гуртка
|
Прикарпат. Університ
2013
|
Хімія
|
Осн.
|
4
|
2013
|
Фізика
|
7
|
Відп.по догл.за дит. до
10.08.2020
|
|||||
12
|
Герин Володимир
Володимирович
|
26.08
1988
|
Учит.
|
Івано-Франк коледж фіз.
вих. 2007
|
Фізична культура
|
Осн.
|
9
|
2006
|
Фізична культура
|
15
|
|||||||
13
|
Герин Марія
Володимирівна
|
05.01.1993
|
Спец.
|
Асистент учит.
|
Прикарпат. університ.
2017р.
|
соціальна
педагогіка
|
Осн.
|
2018
|
Асист.вчит.
|
||||||||
14
|
Пулишій Наталія
Іванівна
|
14.04 1975
|
Вища ст вч
|
Учит.
|
Тернопіль-ський унів.
2000р.
|
початк. навчан.
|
Осн.
|
24
|
1999
|
Труд навч., осн. здор,
бібліотека
|
6
|
||||||
15
|
Луцак Світлана
Богданівна
|
18.04 1978
|
Вища
ст.вч
.
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
2000р.
|
Початк. навчан.
|
Осн.
|
20
|
1998
|
Учит. 3 кл.
|
23
|
||||||
16
|
Мельник Христина Василівна
|
17.04 1993
|
Спец.
|
Учит.
|
Прикарп.унів 2016
|
Поч.. осв
|
Осн.
|
6
|
2012
|
Англ. в поч. кл
|
7
|
Відп.по догл.за дит. до
17.08.2020
|
|||||
17
|
Яблінчук Марія
Василівна
|
29.10 1970
|
Вища
Ст.вч
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
2000р.
|
Початк. Навчан.
|
Осн.
|
28
|
1990
|
Учит. 2кл.
|
20
|
||||||
18
|
Струк Галина Романівна
|
29.04 1975
|
Вища
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
1997р.
|
Початк. навчан. і
музика
|
Осн.
|
21
|
2003
|
Учит.1 кл.
|
18
|
||||||
19
|
Ошколуп Оксана
Василівна
|
05.04 1979
|
І
І
|
Учит.
Соц.пед
|
Прикарпат. університ.
2009 р.
|
Соц..пед.
|
Осн.
|
20
|
2004
|
соц. пед.
|
4
|
||||||
20
|
Гоголь Надія Василівна
|
15.05 1974
|
І
|
Пед.-орган.
|
Ізмаїльськ . педінстит.
1997р.
|
Укр.мо-ва і літ.
|
Осн.
|
26
|
1991
|
Педагог-ор-ганізатор
|
Відп. по догл.по
12.03.2018
|
||||||
21
|
Маслій Ірина Дмитрівна
|
21.11 1980
|
Вища
|
Психо лог
|
Прикарпат. університ.
2003
|
Поч.навч психолог
|
Осн.
|
15
|
2003
|
Психолог
|
|||||||
22
|
Жупанська Лариса
Мирославівна
|
12.01 1970
|
вища
|
Мед сестра
|
Івано-Фран кінське мед
учил. 1988р
|
Медсест.
|
Осн.
|
20
|
2005
|
Медсестра
|
|||||||
23
|
Семенів Богдана Василівна
|
01.071994
|
ІІ
|
Учит.
|
Прикарп.універс.2016
|
Поч.. осв
|
Осн.
|
5
|
2013
|
хореографія
|
5
|
||||||
24
|
Цахнів Ірина
Ігорівна
|
30.03.1995
|
Учит.
|
Коломийський педколедж
2014
|
Поч..осв.
|
Осн.
|
4
|
2014
|
Основи здор.,труд.навч.Інформ.
Вих..дошк.
групи
|
4
|
Студент
|
||||||
25
|
Луцак Оксана Василівна
|
05.11 1972
|
Вища
ст.вч
|
Учит.
|
Прикарпат. університ.
2006р.
|
Початк. навчан.
|
Осн.
|
26
|
1992
|
образ. мист, ми ст.,
худ.культ
|
4
|
10
|
|||||
26
|
Дутчак Микола Дмитрович
|
24.08 1974
|
І
|
Учит.
|
Житомир. університ.
1998
|
Фізика, матем., ОБЖ,
астрон.
|
Сум.
|
18
|
2002
|
Труд.навч.
фізика
|
4,5
|
||||||
Ломака Іванна Іванівна
|
02.09 1977
|
Вища
ст..
вчит
|
учит
|
Київський унів.,2002
|
історія
|
Сум.
|
21
|
1997
|
Історія, христ ет.
|
6
|
|||||||
Маслій Іванна
Несторівна
|
09.12 1977
|
вища
|
Кер.
гурт.
|
Прикарпат. університ.
2001
|
Історія
|
Сум.
|
18
|
2014
|
Кер.гуртка
|
||||||||
«Погоджено»
на засіданні
педагогічної
ради гімназії
від 30 серпня 2018 року
протокол № 7
|
«Затверджую»
Директор
Космацької гімназії
________________
Г.М.Костишин
30
серпня 2018 року
|
Освітня програма
КОСМАЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
Дзвиняцької сільської ради ОТГ
Богородчанського району
Івано-Франківської області
на 2018/2019 навчальний рік
Розділ 1
Призначення гімназії та засіб її реалізації
Призначення
гімназії полягає в наданні якісної базової загальної середньої освіти
дітям шкільного віку мікрорайону школи, забезпеченні їх всебічного розвитку,
виховання і самореалізації особистості яка здатна до
життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до
самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого
вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та
громадянської активності.
Досягнення цієї мети забезпечується шляхом
формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для
успішної життєдіяльності.
Спільними для всіх компетентностей є такі
вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово,
критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію,
творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати
ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з
іншими людьми.
Основним
засобом реалізації призначення освітнього закладу є засвоєння здобувачами освіти
обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. У той же час заклад має
у своєму розпорядженні додаткові засоби
реалізації свого призначення, а саме
·
уведення
в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку
особистості та формують гуманістичний світогляд;
·
надання
учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальної,
трудової, художньо-естетичної тощо);
·
поглиблене
вивчення окремих предметів;
·
надання
учням можливості вибору допрофільного навчання, темпу засвоєння навчального
матеріалу;
·
оригінальна
організація навчальної діяльності, інтеграція навчальної та позанавчальної
діяльності;
·
надання
широкого спектра додаткових освітніх програм і додаткових освітніх послуг.
Освітня
програма, що реалізується в закладі, спрямована на: формування в учнів сучасної
наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток у
здобувачів освіти національної
самосвідомості; формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та
перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та
національної культури; вирішення завдань, формування загальної культури особистості,
адаптації її до життя в суспільстві; виховання громадянськості, поваги до прав
і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в
умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого
відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування
потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.
Реалізація освітньої програми гімназії здійснюється через два
рівні освіти:
початкова освіта тривалістю чотири роки;
Розділ 2
Опис
"моделі" випускника школи
Модель
випускника Нової Української Школи – це
необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі інші здобутки у сфері компетентності може
принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися і
ділитися досвідом з іншими.
Випускник
гімназії має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння отримані
ним тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами.
Набуті життєві
компетентності випускник вміло
використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє
критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити,
вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.
Наш випускник – це передусім людина творча, з великим
потенціалом саморозвитку та самореалізації, широким спектром особистості:
·
випускник гімназії добре проінформована
особистість;
·
прагне до самоосвіти та вдосконалення;
·
готовий брати активну
участь у суспільно-культурному житті громади,
держави ;
·
є свідомим громадянином, готовим відповідати за свої вчинки;
·
свідомо ставиться
до свого здоров’я та довкілля;
·
мислить креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.
Випускник
компетентний у ставленні до життя — реалізує себе через
самопізнання, саморозуміння та інтелектуальну культуру.
Випускник
початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені
стандартом початкової освіти. Він упевнений у собі, старанний, працелюбний,
самостійний, дисциплінований,
вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити
і має почуття самоконтролю, навички
навчальної діяльності, культуру
поведінки і мови, основи особистої гігієни і здорового способу життя.
Випускник
базової основної школи володіє певними
якостями і вміннями на
рівні вимог державних освітніх стандартів
успішно засвоює загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного
навчального плану; має систему розумових навичок (порівняння, узагальнення,
аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного); володіє основами комп’ютерної грамотності; знає свої
громадянські права і вміє їх реалізувати;оцінює
свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей; дотримується правил
культури поведінки і спілкування; веде здоровий спосіб життя; готовий до форм і
методів навчання, використовуваних у старших класах.
Наш
випускник - свідомий громадянин
і патріот своєї країни, готовий до сміливих
і успішних кроків у майбутнє.
Розділ 3
Цілі та задачі освітнього
процесу гімназії
Цілі та
задачі освітнього процесу на кожному рівні реалізації освітніх програм повинні
бути обумовлені "моделлю" випускника, призначенням і місцем гімназії
в освітньому просторі села, громади. Вони повинні бути сформульовані конкретно,
бути вимірними, досяжними, визначеними за часом, несуперечливими по відношенню
одна до одної. Інакше кажучи, відповідати загальним вимогам, що пропонуються до
визначення цілей і завдань.
Перед
школою поставлені такі цілі освітнього
процесу:
1.Забезпечити
засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової, основної, середньої загальної освіти на рівні вимог державного
освітнього стандарту;
2.Гарантувати
наступність освітніх програм усіх рівнів;
3.Створити
основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та
наступного засвоєння професійних освітніх програм;
4.Формувати
позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;
5.Забезпечити
соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне
здоров'я учнів;
6.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом своєчасного та якісного
проходження курсової перепідготовки;
7.Проведення
атестації та сертифікації педагогів;
8.Цілеспрямоване
вдосконалення навчально-матеріальної бази школи.
Розділ 4
Навчальний план та його обґрунтування
Програма початкової освіти окреслює
підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для
досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним
стандартом початкової освіти.
Початкова
освіта здобувається, як правило, з шести
років (відповідно до Закону України «Про освіту»).
Програма
визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень, забезпечує взаємозв’язки окремих предметів,
курсів за вибором, їх інтеграцію та логічну послідовність вивчення які будуть подані в рамках навчальних планів:
для 1-го
класу у відповідності до Державного стандарту початкової освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленої під керівництвом О.Я.
Савченко та затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 № 268.
Освітню
програму укладено за такими освітніми галузями:
мовно-літературна - включає українську мову
та літературу, іноземну мову (англійська);
математична - спрямована на формування математичної та інших ключових компетентностей;
природнича - має на меті формування
компетентностей в галузі природничих наук, основи наукового світогляду, становлення відповідальної
природоохоронної поведінки у
навколишньому світі;
технологічна -
формування компетентностей в галузі техніки і технологій, здатності до
зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій;
інформативна - формування
інформаційно-комунікаційної компетентності,
здатності до розв’язання проблем з
використанням цифрових пристроїв для
розвитку, самовираження, здобуття навичок безпечної діяльності в інформаційному суспільстві;
соціальна і здоров’язбережувальна - формування
соціальної компетентності, активної громадянської позиції, підприємливості,
розвиток самостійності, застосування моделі здорової та безпечної поведінки,
збереження власного здоров’я та здоров’я інших;
громадянська та історична - формування
громадянської та інших компетентностей,
готовності до змін шляхом осмислення зв’язків між минулим і сучасним
життям, активної громадянської позиції, набуття досвіду життя в соціумі з
урахуванням демократичних принципів;
мистецька - формування цінностей у процесі пізнання
мистецтва та художньо-творчого самовираження, поваги до національної та
світової мистецької спадщини;
фізкультурна - формування мотивації
до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного
фізичного розвитку, вдосконалення
життєво необхідних рухових умінь,
хореографічних навичок.
Мовно-літературна
освітня галузь реалізується через
предмети: українська мова, українська література,
іноземна мова(англійська). Математична освітня галузь через предмет –
математика. Природнича, громадянська, історична та мистецька реалізується через
інтегрований предмет – я досліджую світ.
Варіативна
складова використана для духовно-морального виховання дітей (основи
християнської етики)
Навчальний план
для 1 класу
КОСМАЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
на
2018-2019 н.р.
(розроблений за Типовою освітньою програмою О.Я.Савченко,
наказ МОН України від 21.03.2018 р. №268)
Назва
освітньої галузі
Класи
|
Навчальні
предмети
|
Кількість годин
на тиждень
|
Кількість годин
на рік
|
Мовно-літературна
|
Українська мова
|
7
|
315
|
Іншомовна
|
Англійська мова
|
2
|
|
Математична
|
Математика
|
4
|
140
|
Я
досліджую світ (природнича,
громадянська й
історична, (соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
|
Я досліджую світ
|
3
|
105
|
Технологічна
|
Трудове навчання
|
1
|
35
|
Інформатична
|
|||
Мистецька
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
70
|
Музичне мистецтво
|
1
|
||
Фізкультурна*
|
Фізична культура
Хореографія
|
2
1
|
105
|
Усього
|
770
|
||
Додаткові
години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних
консультацій та групових занять
|
Основи християнської етики
|
1
|
35
|
Загальнорічна
кількість навчальних годин
|
23
|
805
|
|
Гранично
допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня
|
20
|
20/700
|
|
Сумарна
кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу
на групи)
|
23
|
805
|
для 2-4
класів розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20
квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової
загальної освіти». відповідно до Типової освітньої програми
закладів загальної середньої освіти І ступеня (наказ Міністерства освіти
і науки України від 20.04.2018 № 407,
таблиця 1) з української мовою навчання .
Освітню програму
укладено за такими освітніми галузями:
Мова
і література
Суспільствознавство
Мистецтво
Математика
Природознавство
Технології
Здоров’я
і фізична культура
Повноцінність початкової освіти
забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в
обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.
Освітня галузь "Мови і
літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах
реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і
читання)", "Іноземна мова".
Освітні галузі
"Математика", "Природознавство" реалізуються через
однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика",
"Природознавство".
Освітня галузь "Суспільствознавство"
реалізується предметом "Я у світі".
Освітня галузь "Здоров'я і
фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи
здоров'я" та "Фізична культура".
Освітня галузь
"Технології" реалізується через окремі предмети "Трудове
навчання" та "Інформатика".
Освітня галузь
"Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче
мистецтво" і "Музичне мистецтво"
Варіативна
складова використана для духовно-морального виховання (Основи
християнської етики) та роз0витку хореографічних навичок (хореографія).
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Космацької гімназії
на 2018-2019н.р.
початкова школа
( За Типовою освітньою програмою закладів загальної і середньої освіти
І ступеня, затвердженої наказом МОН України
від 20.04.2018р.№407)
Освітні
галузі
|
Навчальні
предмети
|
Кількість годин на тиждень у класах
|
|||
2
|
3
|
4
|
|||
Мови і літератури
|
Українськамова
|
7
|
7
|
7
|
|
Іноземнамова
|
2
|
2
|
2
|
||
Математика
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
|
Природознавство
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
|
Суспільствознавство
|
Я у світі
|
1
|
1
|
||
Мистецтво
|
Музика
|
1
|
1
|
1
|
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
1
|
1
|
||
Технології
|
Трудове навчання
Інформатика
|
1
1
|
1
1
|
1
1
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
Основиздоров’я
|
1
|
1
|
1
|
|
Фізична культура
|
3
|
3
|
3
|
||
Р а з о м
|
23
|
24
|
24
|
||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси
за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації
|
2
|
2
|
2
|
||
Предмети і курси за
вибором
|
2
|
2
|
2
|
||
Основи християнської етики
Хореографія
|
1
1
|
1
1
|
1
1
|
||
Гранично допустиме навчальне навантаження
на учня (без урахування часу на заняття з фізичної культури, індивідуальні та
групові заняття)
|
22
|
23
|
23
|
||
Разом
|
25
|
26
|
26
|
||
Граничний обсяг домашнього завдання
|
45 хв.
|
70хв.
|
90хв.
|
Освітня
програма базової середньої освіти окреслює
організацію закладом єдиного
комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів
навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої
освіти і складена відповідно до Типової освітньої програми закладів
загальної середньої освіти ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки
України від 20.04.2018 № 405, таблиця 1)
з навчанням українською мовою.
Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст
і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між
окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе
навантаження учнів. Навчальний план
основної школи передбачає реалізацію освітніх галузей Базового
навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Він охоплює
інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову.
Варіативна складова навчального плану визначена
з урахуванням особливості організації освітнього процесу, індивідуальних освітніх потреб учнів та
використовується на підсилення предметів інваріантної складової, запровадження
факультативу з метою екологічного виховання, курсу « Основи християнської
етики» з метою духовно-морального виховання, для посилення індивідуальної
роботи ( індивідуальні заняття з математики)
НАВЧАЛЬНИЙ
ПЛАН
Космацької
гімназії
на 2018-2019н.р.
основна школа
( За Типовою освітньою програмою закладів
загальної і середньої освіти
ІІ ступеня, затвердженої наказом МОН України
від 20.04.2018р.№405)
Освітні галузі
|
Навчальні предмети
|
Кількість годин
на
тиждень у
класах
|
||||
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
||
Мови
і література
(мовний і літературний
компонент)
|
Українська мова
Українська література
Англійська мова
Зарубіжна література
|
3.5+0,5
2
3+0,5
2
|
3.5+0,5
2
3+0,5
2
|
2,5
2
3
2
|
2
2
3
2
|
2
2
3
2
|
Суспільствознавство
|
Історія України
Всесвітня історія
Основи правознавства
|
1
|
1+0,5
1
|
1+0,5
1+0,5
|
1,5+0,5
1+0,5
|
1, 5+0.5
1
1+0,5
|
Естетична культура
(мистецтво)
|
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Мистецтво
|
1
1
|
1
1
|
1
1
|
1
|
1
|
Математика
|
Математика
Алгебра
Геометрія
|
4+0,5
|
4
|
2+0,5
2
|
2
2
|
2+0,5
2
|
Природознавство
|
Природознавство
Біологія
Географія
Фізика
Хімія
|
2
|
2
2+1
|
2
2
2
1,5
|
2
2+.0,5
2
2
|
2
1,5+0,5
3
2
|
Технології
|
Трудове навчання
Інформатика
|
2
1
|
2
1
|
1
1
|
1
2
|
1
2
|
Здоров’я і фізична
культура
|
Основи здоров’я.
Фізична культура
|
1
3
|
1
3
|
1
3
|
1
3
|
1
3
|
РАЗОМ
|
23,5+3+ 1,5
|
26,5+3+ 2,5
|
28+3+
1,5
|
28,5+3+ 1,5
|
30+3+ 2
|
ДОДАТКОВИЙ
ЧАС
|
|||||
2
|
1
|
1
|
1,5
|
1
|
|
Курси за вибором, індивідуальні заняття
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Основи християнської етики
Індивідуальні заняття з
математики
|
1
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Факультативи
|
0,5
|
||||
Основи екології та
природокористування
|
0,5
|
||||
РАЗОМ
|
27+3
|
30+3
|
30,5+3
|
31.5+3
|
33+3
|
Гранично допустиме навантаження на одного учня
|
28
|
31
|
32
|
33
|
33
|
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Кузьми Марії (інклюзивне
навчання)
на 2018-2019 н.р.
основна школа
( За Типовою освітньою програмою закладів загальної і середньої освіти
ІІ ступеня,
затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018р.№405)
Освітні галузі
|
Навчальні предмети
|
Кількість годин на тиждень
|
5
|
||
Мови
і література
(мовний і літературний
компонент)
|
Українська мова
Українська література
Англійська мова
Зарубіжна література
|
3.5+0,5
2
2+0,5
2
|
Суспільствознавство
|
Історія України
Всесвітня історія
Основи правознавства
|
1
|
Естетична культура
(мистецтво)
|
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Мистецтво
|
1
1
|
Математика
|
Математика
Алгебра
Геометрія
|
3+0,5
|
Природознавство
|
Природознавство
Біологія
Географія
Фізика
Хімія
|
2
|
Технології
|
Трудове навчання
Інформатика
|
1
1
|
Здоров’я і фізична
культура
|
Основи здоров’я.
Фізична культура
|
1
2
|
РАЗОМ
|
19,5+3+ 1,5
|
|
Корекційно-розвиткові
заняття
|
Розвиток мовлення
|
1
|
Корекція розвитку
|
1
|
|
Лікувальна фізкультура
|
1
|
|
Ритміка
|
1
|
ДОДАТКОВИЙ
ЧАС
|
|
1
|
|
Курси за вибором, індивідуальні заняття
|
1
|
Християнська етика
|
1
|
РАЗОМ
|
29
|
Гранично допустиме навантаження на одного учня
|
25
|
Розділ 5
Особливості організації освітнього процесу та застосовування
в ньому педагогічних технологій
Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили
пріоритети в галузі освіти. Школа потребує нових нетрадиційних ідей, теорій, що
відповідали б оптимальному розвитку дитини, сучасним потребам людства.
Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності
кожної дитини – основна мета, що покладена в основу технологій навчання.
Незважаючи на розмаїття нововведень, основною формою організації навчальної
діяльності залишається урок.
Основними
формами організації освітнього процесу є різні типи уроку: формування
компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання
досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок.
Також передбачені екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, лекції конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести,
інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів
іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо. Вибір
форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, забезпечуючи досягнення
очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах з предмету. Перевірка та оцінювання
досягнення компетентностей здійснюватися
у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття. Для підготовки до
заліків та іспитів проведяться оглядові консультацій, які допомагають учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів.
У закладі впроваджуються інформаційно-комунікативі
технологій. Застосування ІКТ в освітньому процесі базується на загальному
розумінні зміни ролі інформації та принципах інформаційної взаємодії в різних
напрямках освітньої діяльності Це дозволяє формувати позитивну мотивацію учнів
до навчальної діяльності, критичне і логічне мислення, вміння приймати рішення,
співпрацювати в команді, бути конкурентоздатними та впевненими особистостями.
Розширено предметне навчальне
середовище, створенні умови для оптимального розвитку навичок роботи з
інформацією, формування вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи.
Серед використовуваних засобів:
мультимедійні презентації, мультимедійні карти, проекти, онлайн-тести, програмовані
засоби навчення та інше.
Вчителі не тільки самі
активно використовувують інтернет-ресурси,
сучасні інформаційні технології, але й забезпечують
їх активне використання учнями.
Розділ 6
Показники (вимірники) реалізації освітньої програми
Рівень
досягнень учнів буде вивчатись: шляхом моніторингу
знань, умінь і навичок з окремих предметів; проведення контрольних випробувань учнів; участі учнів гімназії у предметних олімпіадах різного рівня,
Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах.
Розділ 7
Програмно-методичне забезпечення освітньої
програми
Для виконання освітніх програм школи на
2018/2019 навчальний рік передбачено використання, затверджених Міністерством освіти і науки України, навчальних
програм з усіх предметів інваріативної частини; курсів за вибором і
факультативів варіативної складової, що забезпечує
інтеграцію освітніх (основних і додаткових) програм, у єдину освітню програму, що дозволяє
одержати запланований результат освіти - "модель" випускника (додаток
1).
Розділ 8
Структура навчального року
Відповідно до статті 15 (розділ
ХІІ ) Закону України «Про освіту» структура навчального року, тривалість
навчального тижня, інші форми організації освітнього процесу встановлюються
загальноосвітнім навчальним закладом середньої освіти у межах часу
передбаченого програмою.
2018/2019
навчальний рік розпочинається 3 вересня
2018 року та закінчується не пізніше 1 липня 2018 року. Орієнтовна структура
навчального року: І
семестр - з 03.09.2018 по 28.12.2018; ІІ семестр - з 14.01.2019 по 31.05.2019.
Впродовж
навчального року проводяться канікули: осінні канікули - з 27.10.2018 по 04.11.2018; зимові канікули - з 29.12.2018
по 13.01.2019; весняні канікули - з 23.03.2019 по 31.03.2019. Для учнів першого класу
встановлюються додаткові канікули, орієнтовно, з 18.02.2019 по 24.02.2019.
Орієнтовна дата проведення свята «Останній дзвоник» - 31 травня 2019 року.
Дата вручення документів про освіту буде визначена додатково (в
залежності від термінів проведення ДПА).
Перелік предметів державної підсумкової
атестації визначається Міністерством освіти і науки України. Терміни їх
проведення визначаються навчальним закладом та погоджуються з відділом освіти Дзвиняцької
сільської ради ОТГ.
Орієнтовні
терміни проведення ДПА для 4-х класів – остання декада травня 2019 року; для
9-х класів – календарний тиждень після закінчення навчального року.
Рішення про доцільність проведення навчальної
практики та навчальних екскурсій приймає педагогічна рада школи.
Школа
працює в режимі п’ятиденки з двома вихідними – субота, неділя. Навчальні
заняття проводяться в одну зміну з 830 до 1600
і регламентуються розкладом уроків, затвердженим директором гімназії. Упродовж
навчального дня проводяться дві великі перерви по 20 хвилин: з 1010
до 1030; з 1115 до 1135 .
Загальні відомості про заклад освіти
Контингент учнів
|
На початок 2018/2019 навчального року у гімназії навчається 136 учнів, з них 1-4 класів – 65 учнів, 5-9 класів – 71 учень. Випускників 9 класу – 13 учнів.
Спроможність гімназії – 320 учнів
|
Рух учнів
|
Станом на 05.09.2018 року –136учнів. Прибуло – 0 учнів, вибуло – 0 учнів.
|
Мова навчання
|
Українська
|
Форма власності
|
Комунальна
|
Режим роботи
|
У першу зміну
|
Педагогічний колектив
|
Педагогічний колектив нараховує 27 учителів, з них 26 мають повну вищу освіту:
Звання «Старший учитель» - 9 чол.
Звання « Учитель- методист» - 1
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії – 16 чол.
Спеціаліст першої категорії – 4 чол.
Спеціаліст другої категорії – 1 чол.
Спеціаліст – 5 чол.
Вакансій немає
|
Забезпечення харчуванням
|
Гарячим безкоштовним харчуванням забезпечено 33 дітей пільгових категорій – близько 24 % від загальної кількості учнів. За рахунок батьківської плати мають змогу харчуватися 100% учнів.
|
Доступність закладу для дітей з особливими освітніми потребами
|
Наявний пандус
|
Кадровий склад закладу освіти
Керівний склад забезпечення організації освітнього процесу
Директор ліцею
|
Костишин Галина Мирославівна , освіта повна вища, за фахом: учитель математики та основ економіки ,початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, має звання «учитель-методист». Заклад очолює з 2009 року.
|
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
|
Герин Ганна Матвіївна, освіта повна вища, за фахом: вчитель початкових класів, вихователь-методист , спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, має звання «старший учитель». Працює на посаді з 2009 року.
|
Кадрове забезпечення освітнього процесу за освітою
№
|
Освіта
|
Кількість
|
%
|
1
|
Повна вища
|
26
|
96
|
2.
|
Базова вища
|
1
|
4
|
3.
|
Навчаються
|
0
|
0.0
|
Рівень педагогічної майстерності вчителів
№
|
Категорія
|
Кількість
|
%
|
1.
|
Звання «Старший учитель»
|
9
|
33
|
2.
|
Звання «Учитель-методист»
|
1
|
4
|
№
|
Категорія
|
Кількість
|
%
|
1.
|
Спеціаліст вищої категорії
|
16
|
59
|
2.
|
Спеціаліст І категорія
|
4
|
15
|
3.
|
Спеціаліст ІІ категорія
|
1
|
4
|
4.
|
Спеціаліст
|
5
|
18
|
Всього
|
26
|
96
|
Дані про педагогічний стаж учителів
№
|
Стаж
|
Кількість учителів
|
%
|
1.
|
До 3-х років
|
1
|
4
|
2.
|
3 - 10 років
|
5
|
18,5
|
3.
|
11 - 20 років
|
5
|
18,5
|
4.
|
21 - 30 років
|
13
|
48
|
5.
|
Понад 30 років
|
3
|
11
|
Всього
|
27
|
100
|
Віковий склад педагогів
№
|
Вік
|
Кількість
|
%
|
1.
|
До 20 років
|
0
|
0,0
|
2.
|
21-30 років
|
7
|
26
|
3.
|
31-40 років
|
4
|
15
|
4.
|
41-50 років
|
12
|
44
|
5.
|
51-60 років
|
3
|
11
|
6.
|
61 і старші
|
1
|
4
|
УКРАЇНА
КОСМАЦЬКА ГІМНАЗІЯ
Дзвиняцької сільської ради об’єднаної територіальної громади
Богородчанського району Івано-Франківської області
ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД 33233655
вул. Молодіжна, 2, с. Космач, Богородчанський р-н, Івано – Франківська обл..,77731,
тел. (03471)33-2-44, e-mail: kosmach.shkola@ukr.net
ФАКТИЧНА МЕРЕЖА КЛАСІВ
КОСМАЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ДВИНЯЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ОБ”ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
БОГОРОДЧАНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО – ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НА 2018-2019 н.р.
станом на «30» серпня 2018 р.
Класи
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1-4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
5-9
|
1-9
| |
К-сть класів
|
1
|
1
|
1
|
1
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
9
| |
К-сть учнів
|
А
| ||||||||||||
Б
| |||||||||||||
Всього
|
16
|
14
|
18
|
17
|
65
|
21
(20+1)
|
11
|
13
|
13
|
13
|
71
|
136
|
Груп продовженого дня ___1___ з кількістю учнів __30__
Підготовчих груп __1__ з кількістю учнів __ 18__
Директор гімназії : Г. М. Костишин